Pulsno svjetlo - SPL tehnologija

Plavim svjetlom protiv akni

IPL tehnologijom izvrsno se liječe i različita aknasta stanja kože. U slučaju velikih aknastih žarišta koje je potrebno najprije smiriti, koristi se primjerice sonda s plavim svjetom frekvencije od 310 do 510 nm. Taj spektar svjetlja djeluje na metabolizam bakterije Acna propionica i dovodi do izlučivanja velike količine porfirina koji je uništava. Redovitim tretiranjem upalni procesi se smiruju i sazrijevaju, pa nakon nekoliko tretmana, obično tri do šest, valja provesti mehaničko čišćenje, koje je tada puno lakše i bezbolnije. Za održavanje postignutog stanja te što trajnijeg učinka i suženja pora potrebno je još nekoliko puta podvrgnuti se tretmanu jednom tjedno i pigmentacije nestaju

IPL je našao primjenu i u smanjivanju i otklanjanju pigmentacijskih mrlja od sunca, trudničkih pjega, mrlja nastalih nakon upalnih stanja kože zbog akni te raznih mrlja nastalih zbog hormonalnih poremećaja. Hiperpigmentacije se tretiraju narančastim svjetlom čija valna duljina varira od 570 do 1200 nm. Broj tretmana ovisi o veličini područja zahvaćenog hiperpigmentacijom, ali i izraženosti pigmentne mrlje.
Uz taj tretman poželjno je i kombinirati dijamantnu mikrodermoabraziju te endodermnu radijalnu terapiju s kojima se mogu postići dosta zadovoljavajući razultati.

Kod svih hiperpigmentacijskih stanja, kozmetičar treba biti vrlo stručan i oprezan. Klijenta treba najprije uputiti na savjetovanje s liječnikom i tek nakon njegove stručne ocjene pristupiti uklanjanju hiperpigmentacija. Kad su uzrok hiperpigmentacija hormonalni poremećaji, nužna je prethodna liječnička obrada. Najprije treba uspostaviti hormonalnu ravnotežu, a tek onda pristupiti kozmetičkom uklanjanju mrlja.